...

...

نکات امنیتی

طبقه بندی موضوعی

از ماوراءالطبیعه چه میداین؟

س.ل.ا.م

چه میدانید؟

لطفا بخبرین 

 

  • amir(joker ...

نظرات  (۱۷)

  • 🖕🔪Fuck Yourself🖤
  • خیلی میدانم

    پاسخ:
    مثلا چی؟
  • 🖕🔪Fuck Yourself🖤
  • نم جن و روح اینا

    پاسخ:
    خفن تر چی مثلا استفاده از اوتا؟
  • Sitra•بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•
  • جن ... روح ... :""" تا دلت بخواد میدونمXD

    پاسخ:
    بیشتر میشه بفرمایی

    هیچی گنجشک جان

    پاسخ:
    مم
  • 𝓐𝓝𝓘𝓣𝓐 :/
  • هر چی هست امیدوارم از اینجا بهتر باشه

    پاسخ:
    ان شاءالله
  • Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X
  • زیاد میدونم

    پاسخ:
    مثلا چی؟
  • 🖕🔪Fuck Yourself🖤
  • نم ویدیو های سعید والکورو دیدی؟؟

    بیشتر ازونا نگا میکنم

    امم تو فیلم هاهممتوجه شدم وقتی احضار جن میکنن، جن ضعیفترین فردشونو تسخیر میکنه ، معمولا بچ ها رو ........

    و به هر نحوه وحشتناکی اذیتشون میکنه و بعدش ازشون روحشونو میخواد ، ولی اونا تصمیم میگ ن جلوشو بگیرن واسه همین دعا و چیزای خودشونو روش میخونن و بعد جنه نابود میشه 

    پاسخ:
    بیچاره جنه
  • 🖕🔪Fuck Yourself🖤
  • 😂💔

    پاسخ:
    قند شکن می زنی 
    یوتیوب بودی؟
  • Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X
  • هرچی که بخوای

    دنیای موازی

    جن و ارواح

    آدم خوارا

    مناطق جن زده و..

    پاسخ:
    آدم خوار ها 
    دنیا موازی (میگن در حد فرضه است...)
  • 🖕🔪Fuck Yourself🖤
  • یوتیوب ارع

     

    چه خبر؟

    پاسخ:
    الحمد لله 

  • 🖕🔪Fuck Yourself🖤
  • سلامتیت

    سعید والکورو دیدی؟

    پاسخ:
    مرسی
    یکیشو دیدم تلویزین نفرین شده تریدم 
    فیک بود 
    ولی باخال بود 
  • 🖕🔪Fuck Yourself🖤
  • اون ویدهایی که خودش ، چیزای گمشده رو پیدا میکنه

    همشون فیکن

     

    پاسخ:
    آره 
    ولی جذاب بود مقداری

  • 𝐴𝑟𝑣𝑖 𝑛𝑎𝑚
  • سلام..

    ستون پنل من به دلیل مشکل جاوااسکریپت خراب شده، میتونی درستش کنی؟

    طُ تنها کسی هستی که بهش اعتماد دارم

    پاسخ:
    سلام 
    برو جاوا اسکریپت رو روشن کن 
    اگه درست نصد با یه مرورگر دیه بیا 
    داری واقعی می گی؟
    من که زیاد با تو نبودم...
  • 𝐴𝑟𝑣𝑖 𝑛𝑎𝑚
  • جاوا اسکریپت مرورگرم روشنه، با یه مرورگر دیگه ام اومدم ولی درست نشد

    چجوری درستش کنم :|

    پاسخ:
    می شه یکیم بیشتر توضیح بدی
    یعنی چطور شده؟جاوا اسکریپتش خاموش شده مثلا چطور میش؟


    داده مرورگر رو پاک کن یا فقط داده بیان رو پاک کن(فقط از سایت ها خارج می شی و باید دوباره رمز بزنی )
  • شاگرد بنّا
  • شاید کمک کرد:

    https://www.porseman.com/article/%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7-%D9%88-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%A1%D8%A7%D9%84%D8%B7%D8%A8%D9%8A%D8%B9%D9%87/7206

    پاسخ:
    سلام 
    مرسی
  • 𝐴𝑟𝑣𝑖 𝑛𝑎𝑚
  • https://s4.uupload.ir/files/2021-10-14_18_29_05-panel_befool.blog.ir_1w80.png

    ببین اینطوری شده

    نه میتونم جواب نظرهایی که برام مینویسن رو بدم، نه میتونم پست جدید بذارم و...

     

    این کارارو قبلن کردم ولی درست نشده :|

    بلدی درستش کنی؟

    پاسخ:
    ببین یه اتفاقی افتاده پس جاوا دان نمی شه 

    حالا علت چیه؟
    ۱. جاوا خاموشه 
    ۲.دسترسی به جاوا محدود شده (تنظیمات بررسی شود)
    ۳.بیان مشکل داره(احتمال کم)
    ۴.کار خاصی چیزی نکردی؟



    *با پشتیبانی تماس بگیر 
  • 𝐴𝑟𝑣𝑖 𝑛𝑎𝑚
  • خودم فک میکنم گزینه 4 از همه محتمل تره :)

    از وقتی مایکروسافت ادج رو روی لپتابم نصب کردم اینطوری شده، هردوتا مرورگر خراب شدن :|

    دمت گرم، مثل این که این مشکل درست بشو نیست :)

    پاسخ:
    شاید 
    خواهش  :)
    مرور گر جدید خب بنصب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">