...

...

نکات امنیتی

طبقه بندی موضوعی

اگه یه روز مونده بود تا بمیری

سلام اگه یه روز مونده بود بمیری چیکار می کردی؟

*ترشناکه نه؟

  • amir(joker ...

نظرات  (۱۰)

  • JENNIE .♡•°•
  • خودم و ب جنی میرسوندم

    میرفتم دختر داییمو میدیدم -_________________-

    میرفتم پیست اسکیت.اسکیت بازی میکردم

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون که نظر دادی 
    اسکیت بلدی؟
    چه جالب

    سلام

    خواهش میکنم^^

    آره.خیلی اسکیت دوست دارم.ولی حدودا یه سه چهار ماهی میشه که پیست نرفتم به خاطر همین شرایط کرونا...

    ^^

    پاسخ:
    ^^
    آره،اسکیت هم باید جذاب باشه نه ؟

    آره خیلی باحاله ♡_♡

    من والیبال وبدنسازی ام کار میکنم وخیلی ام دوسشون دارم.

    شما به چه ورزشی علاقه داری؟

    پاسخ:
    منم والیبال می زنم 
    بعضی وقتا که خیلی خوب بازی می کنیم خیلی میچسبه 
    مممم بدنسازی هم جالبه ولی خب گرونه.سیس پک داری یعنی؟
    ^^

    چه خوب^^

    آره دقیقا

    من قبل از اینکه برم والیبال خیلی توخونه خودم کار میکردم ولی وقتی رفتم کلاس والیبال آخر کلاس مربی باهامون بدنسازی کار میکنه.آره دارم^^

    شمام میتونی توخونه خودت کار کنی.

    پاسخ:
    خوش به حالت 
    بدنسازی 
    ^^

    توام میتونی خودت کار کنی ها.احتیاج به وسیله ی خاصی نداره.اگه سیس پک میخوای باید یه عالمه دراز نشست کار کنی. توفروشگاه پلی برنامه های سی روزه واسه بدنسازی داره. فقط اگه خواستی بدنسازی کارکنی ازهیچ مکملی استفاده نکن 

    خودمو میکشتم /:

    پاسخ:
    چرا دقیقا؟

    ک بمیرم دیه 

    اصن خودکشی خوبه 

     

    پاسخ:
    خودکشی باعث می شه در جهنم بروی اگر اشتباه نکنم 
    خدایی ناکرده

    برم 

    من کلا رفیق شیطانم 

    بعدش مگه الان ت بهشتم؟

    جهنم نسبت ب زندگی الانم بهشته 

    پاسخ:
    دنیا همینه سخته 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">