...

...

نکات امنیتی

طبقه بندی موضوعی

برو نیایی اینجا

 

فالو شه کلیک

این دوست آدم با ادبیه فالوش کنین دیگه عه 

  • amir(joker ...

نظرات  (۱۷)

ممنون راضی به زحمتت نبودم 

پاسخ:
نه عزیز
^^

ولی به هر حال مرسی ممنون ^^

پاسخ:
خواهش
کاری نکردم عزیزم

=))))))

اگه میخوایین منم وبتو تبلیغ کنم 

برای یه جوری جبران کردن این کارتون 

پاسخ:
دعا کن برام بهتره
ممنون
(=

چشم حتما ^^

 

خواهش 

 

فقط یه چیزی تو که منو نمیشناسیی برا چی اینکاررو کردی و من رو هم خجالت زده 

پاسخ:
سلام خب دیدم نسبت به بعضیا که فحش می دن و بی ادبن تو مودب بودی و فحش هم ندادی و بامحبت هم رفتار کردی^^




اهاا

 

مرسی  ممنون ^^

 

=)))))))))

 

چه پروف خوفی دارین شما خخخخخخ

پاسخ:
خواهش
خخخخ
یه سوال دختری ؟

=))))))))

 

بله دخترم ^^

پاسخ:
ممممم
=)
پس چرا عکس پسر؟

^^

 

این محسن ابراهیم زاده هستش نه من -____- 

 

مگه نمیشناسیش 0-0

پاسخ:
نه

0-0 

 

ععه پس بزن تو نت برات خود خواننده رو میار ه

پاسخ:
آوووو
قبلا دیده بودمش 
عکسشو....
فقط الان نشناختم
^^

^^

 

خخخخخخ =)))))))

 

 

منکه چون طرفدارشم برام مهم نب.ود که دخترم یا نه فقط دوست داشتم که این عکسشو بزارم ^^

پاسخ:
آره یکی از بچه هامونم آهنگاشو داشت
^^

تازه اهنگ جدیدشو هم داده اون هم با یه سبک متفاوت ^^

پاسخ:
چه زمانی
در سبک پاپ نیست؟
اوووووه

چند روز پیش 

 

چرا یعنی خیلیی شاد و باحال 

پاسخ:
^^ ماشاءالله

خخخخخخ 

 

=))))))))) 

پاسخ:
=)

وقتی انتها به استیکرختم میشه یعنی دیکه من هیچ حرفی ندارم 0-0 خخخخخخخخخخخخخخخ 

پاسخ:
آوووو
گرفتم

خخخخخ 

 

خودمو گفتمااا با شما نبودم ^^

پاسخ:
من هم کپی زدم 
خخخ

چی 0-0 از چی زدی 

 

=))))))))

پاسخ:
آووو 
نه هیچی اشتباهی چیزی گفتم 

-___________-

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">