...

...

نکات امنیتی

طبقه بندی موضوعی

ج ح میایید من ح(موقت)

  • amir(joker ...

نظرات  (۱۸)

مح میام

بست فرندت کیه؟

من ح 🤧🌈

پاسخ:
بست ؟
اسم واقعیت؟
من ح

اره دگ بهترین دوستت کیه؟

اسم واقعیم همین پارمینه🤧🌈

عا از کی اومدی بیان؟

پاسخ:
تو مجازی 
من(نگاه با تحیر)
پارسال یا امسال دقیق یادم نیست

آها

من ح

پاسخ:
بیا خصوصی 

نچ مح هنوز بچم 🤌😐

پاسخ:
Ok
  • آلا (alileh)من یه گربه ام که میگه میومیو
  • منم بازی

    ح

    پاسخ:
    چی باعث شد تا خوشحالترین موقعیت زندگیت رو به دست بیاری؟اگه یادته من ح بپرس
  • آلا (alileh)من یه گربه ام که میگه میومیو
  • واو عجب سوالی

    تلاش خودم و حمایت خانوادم

    سنت؟

    پاسخ:
    16
    تو ج یا ح
  • آلا (alileh)من یه گربه ام که میگه میومیو
  • ح

    پاسخ:
    چن سالته من ج

    ۱۳

    اسمتو بزار من یه گنجشک کوچولوم

    پاسخ:
    باشه

    خب حالا من ج

    پاسخ:
    هو هو هاا هاها 
    ایول  ج 
    ویس می توتی بفرستی؟
    اگه نشد اسمتو بزار پشمک حاج عبد لله خریدی؟
    بعد کامنت بده ببینم
    من ج

  • آلا (alileh)پشمک حاج عبدالله خریدی؟
  • چ ذوقی

    گذاشتم

    عکس یه گنجشک بزار پروفایلت

    من ح

     

    پاسخ:
    آخه بعد از یه عالمه ح 
    ج گفتی.
    شماره تلفن همراه.

    ح😂

    ج های بیان خطریع😶

    پاسخ:
    ج های بیان مثلا چی؟
    خب ح هاشم همین طوره 
    شماره همرا؟
  • آلا (alileh)پشمک حاج عبدالله خریدی؟
  • ندارم

    پاسخ:
    خب من ح
  • آلا (alileh)پشمک حاج عبدالله خریدی؟
  • نمیدونم چی بگم

    خب درست چطوره؟

    پاسخ:
    خوبه الحمد لله
  • آلا (alileh)پشمک حاج عبدالله خریدی؟
  • آفرین

    من ج

    ولی دیگه بعضی چیزای شخصی رو نگو لطفا

    پاسخ:
    مرسی 
    باشه 
    (یه سوال با شماه کی اومدی بیان؟)
    منو ادمین کن و برندار
  • آلا (alileh)پشمک حاج عبدالله خریدی؟
  • منظورت شماره س دیگه 

    خاله م😊

    تا چن روز ؟

    نام کاربریت؟

    پاسخ:
    دو روز خوبه؟
    میم خ میگم
  • آلا (alileh)پشمک حاج عبدالله خریدی؟
  • بدک نیس

    میخوای چیکار کنی ادمین بشی؟!!

    حالا تو ج یا ح

    پاسخ:
    نه ولش کن بد بختیش زیاده
    من ح 
  • آلا (alileh)پشمک حاج عبدالله خریدی؟
  • حوصله ندارم دیگه

    پاسخ:
    منم همین طور
  • آلا (alileh)پشمک حاج عبدالله خریدی؟
  • پس خوبه

    تا ج ح ایی دیگر بدرود😂😂

    پاسخ:
    😂
    بدرود و خداحافظ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">