...

...

نکات امنیتی

طبقه بندی موضوعی

دانلود مستقیم از گوگل پلی (گوشی جا نداره بدرد می خوره)

سلام تاحالا شده بخواین یه برنامه ای رو دانلود کنین ولی گوگل پلی بگه گوشی شما جا ندارد؟ یا مثلا بخواین پشتیبان از برنامه ای داشته باشین؟

اگه جواب شما مثبت است با ما همراه باشید

 

 

 

روش ما ،دانلود مستقیم از گوگل پلی است 

یعنی یک سایت واسطه دانلود می شود 

به این صورت که لینک برنامه مورد نظر را از گوگل پلی کپی و در سایت پیست می کنیم 

بعد به سایت می گیم لینک بساز زد و تامامممم

دان کنین

 

 

 

 

 

 

کلیک

نظرات  (۴)

  • آلا (alileh)قناری آناناسم
  • چ مفید مرسییی

    پاسخ:
    قابلی که داره 
    ولی خب می دونی که من مهربونم 
    نمی گیرم (پول یل چیزی)
    😂

  • ✞✞ I m a bad boy I m for a girl ✞✞
  • اووووووووووووو خیلی عالییییییه ...‌ 

    تنکصصص خیلی کاربردیه

    پاسخ:
    خواهش 
    ولی تست کردم نصب نشد برنامه ای که دان کردم

    سلام

    این گوگل پلی بدم از الزامی بودنش میاد.

    هرجا تو گوشی میخوای بری میگه باید گوگل پلی رو نصب کنی ؟!!!

    خداوند ما را آزاد آفریده اگه این گوگل پلی بذاره !!

    پاسخ:
    حق 
    گوشیت هو آویه؟
    چون هو آوی تحریم شده ...
  • اشکان ارشادی
  • سلام
    واقعا پلی استور جالبی بود و من نمی دانستم. بیشتر توضیح بده تا بفهمم که با این دقیقا چکار می کنید و چه می سازید.
    تشکر
    لایک هم شدی.
    پاسخ:
    سلام مرسی که مارو حمایت می کنی
    راستش خودم تست کردم ولی برنامه اجرا نشد



    ببین دیدی گاهی میزنی از گوگل پلی چیزی رو دانلود کنی ولی میگه حافظه کافی نیس و باید بعضی از برنامه ها رو پاک کنی و تو هم نمی خوای پاک کنی بدرد این موقعیت ها می خوره 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">