...

...

نکات امنیتی

طبقه بندی موضوعی

پسورد۲_امنیتی

س.ل.ا.م

نکته بعدی امنیتی این هست که

برای تمام اکانت ها یا بیشترشون 

یک رمز یا رمز های شبیه هم نزارین

 

اگر یکی پیدا کنی ممکن است 

حدس زده و اکانت هک شود

#کامنت

....

  • amir(joker ...

امنیت

نظرات  (۱۲)

جالبه !  انشاالله که کسی قصد اکانت هک کردن نداره 😑💜

پاسخ:
ان شاء الله 
نظر لطفتونه :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *** *** ** ** *** ***** *** *** **** ****** ** **** ***** ****


پاسخ:
برادر عوض کن 
برای امنیت سان کردم

  دمتگرم 

پاسخ:
داااشمی
😍

#کامنت

پاسخ:
احسنت فرزندم
تیکه کلامت میتونه همین فرزندم باشه هااا

تیکه کلام زیاد دارم:|

پاسخ:
مثلا؟

بسی:|

فرزند صالحم:|

دینگ:|

اینا یادمه:|

پاسخ:
مممم 
مممممممم
بازم 
مممممم

ت چن سالته حاجی؟:|

پاسخ:
بسی پیر شدم 
پیرم کردین دیه 


نه بابا 
مگ چی شده؟

سنتو بگو فرزندم:|

 

چی چیشده؟:|

پاسخ:
چی شده می پرسی 

همینجوری:|

نمیگی نگو خا:|

پاسخ:
از توچند سالی بزرگ ترم 

مگ مح چن سالمه؟:|

پاسخ:
14

خو ت چن سال بزرگ تری؟:|

پاسخ:
یس

حس میکنم آی کیوت زیر ۸۰عه:|

عزیزممم فرزندمم دارم میپرسم چن سال بزرگتری؟:|

۱سال:/

۲سال:/

اینجوری باس ج بدی وگرنه کصخل نیسم ک خودم فمیدم چن سال بزرگتری سوال اینجاست ک چند سال؟؟؟

عددی باس بگییی:|

پاسخ:
من متن تو رو کامل ندیدم
۳سال
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">