...

...

نکات امنیتی

طبقه بندی موضوعی

تجربه شیفتینگ

سلام 

خب اتقدر گفتن شیفتینگ رفتیم ببینیم چیه؟

 

دیدم 

تشت کردیم 

چی شد بعد؟

    داشتم یه نور سفید می دیدم.حس می کردم می خواد روحم جدا شه 

ولی یهویی مگس اومد رو صورتم کلا حواسن رو پرت کرد

کسی نمی خواد تست کنه؟

  • amir(joker ...

نظرات  (۲)

  • вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬
  • وای دقیقا اینجوری بود من حس میکردم یچیزی داره بلندم میکنه ، ولی من یکم احساس خفگی داشتم ، واسه همین حالم بد شد .

    پاسخ:
    اوووووه
    من شنیدم احساس ضربان قلب شدید هم پیش اومده برای بعضیا


    دوباره تست نکردی،عزیزم؟
  • вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬
  • من دیگه بعد از اون بار تست نکردم

    پاسخ:
    Ok
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">