...

...

نکات امنیتی

طبقه بندی موضوعی

ذوالفقار

سلام اسم ذوالفقار رو شنیدین؟

اگر نشنیدین هم الان شنیدید دیگه ...      :)

 

 

ذوالفقار اسم شمشیر حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و اله است که به حضرت علی علیه السلام دادند

می گویند این شمشیر دولبه اش تید بوده است 

_آنچه می دانستم گفتم و انشاءالله درست گفتم

نظرات  (۵)

سلام اره شنیدم 

 

ولی مطمئن نیستم من هم ^^

پاسخ:
البته منظور من در نقل درست از من بود...
^^
عیدتان مبارک

اوکی ^^

 

عید تو هم مبارک ^^

پاسخ:
^^
آقا عیدی موخاممممم

0-0 

 

خودت چی میخوایی 

 

پیوندت کنم وبتو 

تبلیغت 

چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
فقط نقد 
خخخخ

جررررررررر نمیتونم خخخخخخخخخ

پاسخ:
خخ

^^

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">