...

...

نکات امنیتی

طبقه بندی موضوعی

رویا شفاف یا شیفینگ؟

سلام 

شیفتسنگ یا رویای شفاف؟

 

 

حب بنابه تحقیقات من این دو تا یکی هستن 

در شیفتینگ ما به خواب می رویم و در شیفتینگ هم همین تور(به نظر من)

خب از کجا میگم ؟

برین zooomit.ir رویا شفاف

خب روش های این دو شبیه هم هستند و تنها توجیهی کخ به نظر می رسه اینه که این دو خواب مصنوعی هستن 

 

توجه:فلج خواب حواست بهش باشه

کیلک زومیتzoomit

نظری دارین بگین

بگین

  • amir(joker ...

رویای شفاف

نظرات  (۳)

  • ~ اومارا ~ (تنها پیج رسمی اومارا 😎 )
  • بابا اینا فرق دارن اولن رویای شفاف مثل خوابه و همچی خیلی واضح نیست 

    و رنگ ها بو مزه و اینا مثل واقعیت نیست و شما در خواب دردتون نمیگیره 

     

    ولی در شیفتینگ همش واقعیه بو ها مثل واقعیته 

    و تازه زمان شیفت طولانی تره و رکوردی که من شنیدم این بود که طرف ۶ ماه کامل تو شیفت بوده 🤯🤯

  • вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬
  • من یه بار پسر داییم یادم داد که چجوری شیفتینگ کنم . که شبش با اونو و آبجیم انجام دادیم ، ولی هر سه مون احساس تنگی نفس کردیم و حالمون بد شد ، واسه همین ادامه ندادیم

    پاسخ:
    از علائم ورود همین چیزاست 
    فک کنم 


    شنیدم تپش قلب رو 



    هستی یه بار دیگه تست کنی؟
  • вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬
  • شیفتو تست کنم؟؟

    اره هستم

    پاسخ:
    منم برم تست کنم ان شاءالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">